Klanten over Smaackmakers Experience

Jelle Oskam, eigenaar Nubis Online Marketing:

“Het mooie aan het concept van Smaackmakers is dat je er een beter gevoel bij krijgt als je weet wat je eet. Je leert het nodige over duurzame voeding en eet tegelijkertijd ook duurzaam. Practice what you preach dus! En dan is het zaak om het thuis zo goed mogelijk vol te houden.”

Jan van Betten, oprichter en directeur van Nudge:

“Tijdens de bijeenkomst van ‘de Vrienden van Nudge’ bij Interface in Scherpenzeel heeft het team van Smaackmakers een Experience georganiseerd, waaraan zo’n 50 vrienden van Nudge deelnamen. Het was een groot succes. Op een vermakelijke en laagdrempelige manier leerde het gezelschap in een uurtje verrassend veel over voedsel en de footprint van verschillende producten. Smaackmakers heeft echt een bijzonder leuk concept in handen. Een aanrader!”

Inge Schrauwen, Programma Coördinator Innovation Centre ABN AMRO:

“Smaackmakers heeft bij ABN AMRO een bijdrage geleverd aan het Get Inspired programma in ons Innovation Centre. Tijdens een lunchbijeenkomst maakten de aanwezigen, door het enthousiasme van Aart Jan en Natascha, op een heldere en toegankelijke manier kennis met duurzaamheid en innovatie op voedselgebied. Samenwerken met deze twee jonge, gedreven ondernemers is zeker aan te raden!”

Jonneke Thijssen – Verhulst, Adviseur Duurzame Bedrijfsvoering, Ministerie van Infrastructuur & Milieu:

Verrassende inzichten op een leuke en inspirerende wijze gebracht. Iedereen actief bezig en na afloop nog meer bewust!

Laura Moningka, oprichtster Foot Print Challenge:

“Voedsel heeft een grote impact op de voetafdruk en daar maakte de Smaackmakers Experience de deelnemers van The Footprint Challenge op een leuke, laagdrempelige manier bewust van. Met een paar prikkelende filmpjes werd de zaal op scherp gezet, gevolgd door een interactieve quiz met confronterende en soms pittige vragen. Een ware rollercoaster door het land van duurzaam eten!”

Joost de Leij, eigenaar Communicatiebureau Limelights:

“Tijdens het Limelights bedrijfsuitje speelden we terwijl we genoten van een heerlijke lunch de duurzaamheid quiz. Op een toegankelijke manier leerden we over duurzaamheid, de vooroordelen en misverstanden; verassend!”

Jeanine Schreuders, eigenaar Boerderij Buitenland:

“Verrassend concept. Proeven en nadenken. Levendige discussie over ‘goed’ en ‘fout’ eten: wat is duurzaam, wat is gezond en wat is lekker? En gaat dat samen? Aart Jan en Natascha brengen leerzaam infotainment, zonder belerend te zijn. Confronterend als je dacht hier al veel van te weten”

 

Advertenties