Horeca en geld verdienen met duurzaamheid

U wilt inspelen op de wensen van uw gast! Om die reden is verduurzaming van de menukaart en uw locatie geen overbodige luxe. Daarbij komen andere voordelen die nog eens een extra reden kunnen zijn om te verduurzamen, zoals efficiëntie in inkoop en tijd en zelfs winst op korte en lange termijn.

KHN BedrijfsAdvies organiseert in samenwerking met Smaackmakers Incorporated, een op maat gemaakte training over duurzaamheid in de horeca. Tijdens deze training duiken we in het onderwerp ‘verduurzaming’ met een focus op duurzaam eten. U krijgt inzicht in hoe u als horecaondernemer makkelijke en betaalbare stappen kan zetten en hoe het u de volgende voordelen brengt:

– efficiëntie in inkoop en tijd
– imago kansen
– nieuwe klanten aantrekken en huidige klanten en personeel binden
– winst op korte en lange termijn.

Resultaat
Na deze training kunt u zelf aan de slag met de 8 principes en andere tips & tools die duurzaam eten concreet maken: de invulling van een duurzame menukaart; verduurzaming als een tool om gasten en personeel te binden en boeien; de do’s & don’ts in het communiceren van duurzame stappen; de opgedane inspiratie qua nieuwe producten, combinaties en verhoudingen.

Spiesje paddenstoel, diverse groente, sojayoghurt Tzatikisaus.png

Foto: Ramon van Jaarsveld

 

Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met Natascha Kooiman via Natascha@smaackmakers.nl

 

 

 

 

 

 

Advertenties